kvällen.



efter svängen på stan så åkte jag hem och käkade lite. kyclingfilé och till dessert blev det jordgubbar - mums!
sen åkte jag ner till bella. vi drack några öl och tanken var att vi skulle träffa malin och gänget för en öl (eller två) på storan. men klockan tickade på så det blev ingenting. in till stan och kolla läget, verkade faktiskt ganska dött. så vi käkade på hakepi i stället (eller haképi - vilket ni vill. haha.). så nu sitter jag här i min ensamhet. funderar på att äta upp de resterande jordgubbarna.
jobb imorgon, börjar klockan elva med lunch direkt. det är ganska skönt. åker jag hemifrån vid tjugo i så är det lugnt. kan sova till tio.
bella ringde nyss. hon har skadat sig på cykeln på vägen hem. såklart.
ajaj. det lät inte bra alls, får kolla med henne i morgon hur hon mår då jag har slutat (klockan sjutton:nollnoll).
måste bädda sängen också. suck, orkar inte. har ju tvättat idag så det är inga sängkläder bäddade. vill bara krypa ner och mysa.


Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback