ångest.



jag sitter här och har ångest för att jag inte arbetar på mitt fördjupningsarbete fast jag borde. att jag istället gör det här. lyssnar på the ark och har bakpotatis i ugnen. får bli en myslördag med mig själv, bakad potatis med räkor och röra. gott. gott. kanske en folköl till.
var och storhandlade med mamma. har så mycket i kyl och frys att jag inte får plats med mer. skafferiet är fullt av konserver det också (nästan mer än sist, bella!). hoppas jag klarar mig på den här maten fram till nästa löning. inte för att jag får mycket pengar då. inget csn och bara två arbetade helger. morr. får ju tillbaka på skatten så de pengarna får gå till räkningarna och hyran, med maten blir det värre.

jag längtar till onsdag.
då lämnar jag in mina sista arbeten och tentor.
jag ska gå till frisören och bli ljushårig igen.
jag ska städa. det hinner jag inte nu.
jag ska bara slappa och ta det lugnt.
då är det sommarlov (om jag inte får omtenta/komplettering på arbetet förstås)!

jag längtar till sommaren.
till hulstfred.
jag längtar till hultsfred!
damn. jag är taggad. som satan.

ska ta hand om potatisen nu och min kurrande mage.



header_grey





Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback