exit.



jobbade idag. bytte pass med madde mot slutet, hon var lite för bakis för att stanna sista halvtimmen. haha. men jag får mer betalt och det tackar jag för!

lite jobbigt att träffa henne (J) på jobbet. det är som vanligt, fast ändå inte. känns lite tråkigt att vi inte är kompisar längre, men, men. har så många andra som betyder så mycket mer! bella och helle, bland andra. lägger upp två bilder, för vi är så söta! från i fredags och från förra lördagen.

dagens låttips: joey cape and tony sly, exit
(tack krish! den sätter sig på hjärnan.)
ladda hem!

ska försöka plugga nu, men vet inte om jag kan/vill/orkar.
mardrömmar hela natten. jag blev överfallen och förföljd. och jag som är så mörkrädd. läskigt att sova ensam då. alldeles mörkt och tomt. usch.
stress. stress. stress.

det var som förrförra veckan, då jag drömde att jag blev påkörd av en bil. jag blev inlagd på sjukhus i två veckor typ. det var inget allvarligt, jag skulle bli helt återställd. det var massa människor som kom och hälsade på. alla brydde sig. men det bästa var ändå att jag fick skjuta upp alla skolarbeten, kunde ju inte plugga - jag fick ju inte röra mig. stödkrage och allt.
det kallar jag stresssyndrom! särskilt med tanke på att jag vaknade sen och insåg att jag var tvungen att göra alla arbeten i alla fall, och nästan blev besviken.
jag är inte bra för mig själv.
save me.

jag&bella.
                                       
                   Bella & jag


jag&helle






















                                                                                                                Jag & Helle

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback