sleeping beauty.



min plan misslyckades ju totalt.
klockan ringde vid sju. jag var vaken, men jag gick inte upp. somnade om och vaknade halv åtta typ. tänkte bara fem minuter till. somnade. vaknade klockan tio:nollfyra. så det blev inte som jag tänkt mig.
har nyss ätit frukost och duschat.
ska skriva skriva skriva hela dagen.
får se om jag åker upp och lämnar hemtentan idag eller om jag gör det i morgon. men jag har fördjupningsarbetet fram till klockan tretton. men hemtentan till tolv. så jag förlorar en timme på arbetet om jag åker i morgon. typ. för då måste jag ju vara klar med det innan tolv.
jaja. det löser sig.
om jag får panik över det här ikväll så går jag väl upp i morgon bitti och skriver. eller ännu bättre, och mer troligt, skriver jag hela natten och sover till elva.


Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback