sweet dreams.



well. nu är jag klar.
k l a r !
jag är inte nöjd, men jag är klar. det får vara såhär nu. det skickas in i morgon bitti. that's it.
don't mess with me.

firade det hela med en trefemma förut. gott. öl är gott, öl är sommar.
egentligen är öl året om, men framför allt sommar.

i morgon, då jag varit på LiU och lämnat in hemtentan och mailat arbetet så ska jag bli av med kråkboet som bor på mitt huvud. det ska bli underbart.
men många timmar hos frissan väntar. och ont kommer det göra. slingor.
jag lovade mig själv sist att aldrig, aldrig, aldrig göra om det. med sån där hätta. det gör så fruktansvärt ont! men jag förbereder mig mentalt. hoppas det hjälper. den här gången vet jag ju hur ont det gör.

nu har jag ingenting att göra. skulle kunna läsa igenom arbetet igen för femtioelfte gången, men det känns inte som om det ger så mycket nu. bättre att läsa det när jag vaknat i morgon. alldeles blind på texten nu.
kanske ska lägga mig istället.
i natt kanske jag kan sova utan mardrömmar.

i hope.

inte har jag några fler avsnitt av oc eller one tree hill kvar att titta på. har sett alla jag fick av henke nu.
men sådär kan det ju inte sluta?!

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback