mördardag.



helvetesdag på jobbet idag. jobbade över trettio minuter. marita också. vi stängde alltså av diskmaskinen femton minuter innan vi slutade. ojoj. massa folk.
sålde för massor igår. och mer idag. låg nästan på samma försäljningssiffror klockan arton idag, som vi slutade på igår. det är bra jobbat!
brände mig på armen också. ajaj. gjorde mycket ont då jag duschade förut.
sen välte jag en hel glasback. krash! alla utom två gick sönder. tur att vi inte har löneavdrag för sådant... hehe. jag skulle nog vara ruinerad vid det här laget. eller i alla fall gå plus-minus-noll.

jag tror dock att jag fortfarande var bakfull idag.
eller så var jag verkligen bakis idag, och full igår.
mycket möjligt efter alla de där ölen.

måste hänvisa till något
kul jag fann på tessies blogg.
haha.


Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback