tandläkaren.



oscar kom till mig i torsdags.
blev lite käk och film på kvällen.
igår var det slappdag och sen en sväng till ikano - jag inhandlade lite linnen inför ikväll (personalfest) - får se vilket jag väljer att ha.
det regnar ute och är tråkigt. usch.

började dagen idag med att gå till tandläkaren.
drog med mig stackars oscar, som nog hellre hade sovit.
men jag törs verkligen inte gå själv!
har skaffat sådant där tandvårdsabonnemang nu - enda sättet att få mig till tandläkaren frivilligt (då jag betalar för det innan). men det var inget fel på mina tänder. inga hål och inga problem. bara lite tandsten.
däremot måste jag sluta snusa och ta ut min piercing i tungan för att åka ner i riskzon noll igen. ligger på ettan nu på grund av det. attans.
nyårslöfte coming up? hmm. vi får väl se.

nu ska jag plocka iordning lite här, kommer ett gäng på förfest vid femtiden.
sen är det halloween-fest på ikea!
ölen ligger på kylning här. yeah!


Kommentarer
Postat av: Tessie

vi kan ju nyårslöfta tillsammans då :P

Postat av: sandra

är du värsta partbruden eller? =)
jag drack vin ikväll och skulle gärna stannat längre på födelsedagsfesten men käraste åker ju imorgon och det blir ännu en och en halv vecka ifrån så jag kände att jag hellre ville vara hemma. med honom då.

2006-11-11 @ 22:12:45
URL: http://ollikk.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback