yepp, i'm on tv.



så, nu har jag (och flera andra på jobbet, visade det sig idag) sett mig själv på tv. trevlig liten reklamfilm. haha. dyngad med en singha i handen.
men kul har vi ju i alla fall - alla fyra, och det syns! så farligt var det inte, som jag trodde. men å andra sidan hade bella sett något längre avsnitt en den korta fyrtiosekunders-reklamen som går titt som tätt på kanal lokal. kanske det inslaget var aningen värre. hmm. mycket möjligt. hehe.

jobb idag.
skulle sluta arton:nollnoll, men det var så lugnt så jag stämplade ut tjugo över fem. extratid som behövdes. har städat lägenheten (oscar kommer imorgon direkt då jag slutat jobba, och jag vill inte att han ska få en chock över hur jag bor. haha.) och tvättat. tvätten hänger på tork nu.
backstreet boys-skivorna har gått på shuffle här hela kvällen. yeah!

pratade lite med sarah på msn förut.
saknar dig, min lilla stumpa!
kom hem!
eller så kommer jag och hälsar på. det är kanske roligare. hehe.
stowe är hon i (vermount).

nu ska jag äta mango och se senaste prison break.
sen blir det att plocka upp tvätten och plocka in den.
duscha och sova.
jobb nio till sjutton i morgon.

ciao! ciao!


Kommentarer
Postat av: sandra

haha, då måste jag sitta bänkad framför kanal lokal och kolla om jag sr dig! let you know when i dooo =)

Postat av: Julia

Oh, så kul att sitta vid en dator så jag kan bli uppdaterad igen! :) Hihi.
Bsb? gud! Jag vet inte ens var mina gamla skivor är! :P

2006-11-09 @ 15:06:39
URL: http://oh-julie.blogspot.com
Postat av: Sarah

Tja snuttan!
Saknar dig mer! Klart att du ska komma och halsa pa!!! Da kan vi aka till the Burton store i Burlington och du kan kopa en fin rosa Burton brada.
Tusen pussar till min gulle-lotta

2006-11-14 @ 21:15:15

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback