efterlyst.



myskväll hos jenny. pizza, cola, chips, godis och vindruvor (ja, jag vet! mitt nyttiga liv började för en vecka sedan för att ikväll få ett abrupt slut. för tillfället i alla fall. men vi orkade inte laga mat < dålig ursäkt, i know).
såg en såndär sliskigt söt romantisk komedi med bland andra meg ryan -
kate and leopold. sötfilm.
precis då filmen slog av hamnade vi på efterlyst på trean. just då ville de ha in tips om oljetjuvarna från enköping - ett zigenarpar med en liten grabb som snodde olja på en mack (stoppade enkelt in dunkarna i kjolen). jenny och jag kände ju igen dem, de är på ikea linköping titt som tätt. så vi ringde och tipsade. yeah! vad duktiga vi var. kände oss som små detektiver. hehe.

och jenny har tjuvlyssnat.
hon var och tränade för ett par dagar sen och bakom stod det två killar och en tjej på några andra löpband och jenny hörde vad de sa:
jo, jag var på ikea-restaurangen för ett par dagar sedan (det vill säga i fredags ungefär) och beställde mat av en kille som hette patrik. och han lade bara upp en slev sås - lite snålt tycker jag (min anm: man får be om mer sås - vi är inte snåla, men vill inte få massa svinn!)... och bredvid honom stod det en blond tjej och skrattade så hon knappt fick luft. sen sa hon till han patrik att hon kände sig som en fjortis som stod där och fnissade så hon försvann ett tag.

haha. vem kan denna fjortis ha varit?!
nae, jag har inte heller någon aning....( hmm. hmm.)


nothing in this world can stop us tonight
i can do what she can do so much better

- paris hilton, nothing in this world.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback