ett under...



...att jag ens kunde skriva in mitt lösenord rätt, så dragen som jag är. haha.
en helt underbart kul kväll med fest hos schlageroskar på nygatan och sen harrys med bella. träffade både folk från festen och folk från ikea ute, great! men vart var marita?!

och om ni trots än den sena timmen och min stavning tror att jag är helt "okej" så måste jag bara påpeka att det tagit mig låååååång tid att författa detta. eller rättare sagt, skriva ner det. för även om jag har hundra saker på skallen att delge mig av, så kan typ en pytteliten del komma ut just nu då mina händer inte vill följa med mitt huvud. hehe.

nu ska jag sova, jobb imorgon! fy fan...

(15 oktober)
här kommer lite bilder från festen! det var schlager hela kvällen i oskars rum. han hade en dvd med massa melodifestivaler och alla sjöng med! haha. kuligt!

         

 b'day boy to the right!

Kommentarer
Postat av: annika

ha ha.... ;-)

Postat av: Tessie

det är därför man väntar tills nästa dag med att blogga :P ja, det va hultsfreds-abbe. hittade den i deras camp söndag morgon och då hade någon skrivit "din mamma" på den.

2006-10-08 @ 20:32:38
URL: http://tessiee.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback