good night.



inte mycket vettigt gjort idag.
eller jag har städat. det både behövdes och var vettigt.
gick utanför dörren för första gången strax innan tjugotvå. då cyklade jag till jon i ryd och såg på prison break. damn, det är spännande!

jobb nio till arton i morgon. segt.
tänkte försöka äta frukost på jobbet vid halv nio, tillsammans med de andra, om jag bara kommer upp. inte lätt att gå upp vid halv åtta då man är van vid att sova till ett. hehe.

och om några timmar åker krish.
snyft.

och nästa vecka är det dags att bli sentimental igen - då ska jag och sarah ta avsked (igen). snyft.
men med avsked kommer återseenden och det är bra!
många jag ska besöka framöver.
krish i paris, sarah i usa, bella i usa och mika i peru. haha. får se hur många jag har råd att åka till.
krish blir inga problem, inte sarah heller om hon stannar länge (och då blir det bella på vägen). mika är svårare, men det är ju inte förrän nästa höst det blir aktuellt så... men det är klart, då är jag en fattig student. förhoppningsvis. någonstans i sverige.

vart ska jag flytta?

sverigekarta

Kommentarer
Postat av: sandra

oj. alla dina vänner flyttar ju! ska du också göra det?
jag behöver tvätta håret. det kliar i hårbotten. aaah. kram!

Postat av: jens

tycker Göteborg verkar bäst=)

2006-10-04 @ 12:15:09
Postat av: Cattis

hejje! jag har utb idag 15-20 och på fredag samma tider, sen ska jag gå brevid typ 3 ggr också, just nu känns det inte riktigt som att det behövs men man vet aldrig hur resten av utbildningen tar sig.. vi ses kanske idag då! kramar!

2006-10-04 @ 12:39:58
URL: http://cattise.blogg.se
Postat av: Ludde med sprit/bokhyllan

Jag ser att Örebro var ett av alternativen. Man får väl propagera för det då :-)

2006-10-04 @ 13:35:28
URL: http://luddejacob.blogspot.com
Postat av: Bela

Rekomenderar Umeå. Mysigt som satan. Alla jag känner som är studenter där älskar att bo där, och jag älskar att besöka dom. Sen ligger det ju i Norrland. Norrland is the shit ;)

2006-10-04 @ 15:52:39
URL: http://bela.blogg.se
Postat av: Jon

Satsa på ett någorlunda stort universitet, då får du mer valbarhet me kurser, ju. Då blir det inte riktigt lika svårt som om du ska välja bland alla de där heh..

2006-10-04 @ 21:44:57
Postat av: Arne

Karlstad bör bli din nya stad Lotta.

2006-10-05 @ 00:39:12

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback