lättroad.



det finns inget roligare än att se då folk slår sig.
men att se
folk bli rädda är minst lika kul.
jag såg afv nyss. halloween-special.
jag skrattade högt här i min ensamhet. haha.

det regnar utanför och det smattrar på mina fönster.
det är lite läskigt.
massa skumma skuggor från träden också.
nu när alla löven ligger över hela gatan utanför, så ser grenarna riktigt creepy ut då skuggorna dansar på mina väggar.
halloween var det, ja.

ny dag.
nytt jobb!
det gick kalas. och de var mycket nöjda med mig och vill att jag ska jobba fler gånger. tack, boddan!
jättetrevliga människor och bra arbetssysslor (mycket liknande ikea). och jag "har blicken" tydligen. för att se vad som ska göras, alltså. hehe. men det känns skönt att höra att man fungerar bra på nya platser. får mycket bättre lön än på ikea dessutom. haha! men det är ju kortare arbetsdagar, men i alla fall. skönt att sluta tre ibland också, och inte bara arbeta kvällar.
fick med mig mat hem också! great! jag som gjorde en fuling i helgen och bjöd in mig själv till mamma och pappa (som bara blir så glada över att jag vill komma - de ser inte fulingen i det hela: det vill säga; dagen innan lön och jag har inga pengar = ingen mat. hehe.) men så skulle de två till ikea och titta på kök, så det blev ingen mamma-mat där inte. istället blev det nasigoreng (hur mycket som helst! någon som är hungrig?) från ganymeden. jättegott!

just nu håller jag på att tvätta. usch.
eller, jag har tvättat klart men allt hänger på tork. ska snart ner och tömma torktumlaren och städa så näste man (eller kvinna) kan få använda maskinerna. torkrummet får jag ha till klockan nio. skönt. då hinner allting torka ordentligt.

Kommentarer
Postat av: sandra

vi har ingen torktumlare! så vi får hänga upp varenda lite strumpa på en tvättvinda istället. det är pissigt ju för alla barnkläder och handdukar blir inte sådär mysigt mjuka då.
suck suck

och nytt jobb? var då eller skrevs det i inlägget? jag är lite halvblind just nu. hm...

Postat av: arne

Berätta litet mer om nya jobbet. Det låter ju kanonbra.

2006-10-24 @ 23:39:01

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback