one more job.



ledig idag. men fullt upp ändå.
solade i morse med mika. fyrtio minuter. det svider lite på låren. och rumpan. och brösten.
och typ hela jag. hehe.
men ska man vara fin, så...

sen var jag på "anställningsintervju" på lunchrestaurangen ganymeden i linköping (tornby) [bodils jobb i vanliga fall, ska tilläggas. men hon är ju på andra sidan jordklotet nu, men lämnade bland annat mitt telefonnummer om de behövde hjälp. tack, gumman!].
kan väl inte direkt kalla det för intervju, men träffade han som har det och pratade lite. fick se hur det såg ut och sådär. så nu är jag behovsanställd även där! nice! (sen har jag ju mezzo också, även om jag inte jobbat där mer än två gånger. men de ringer emellanåt. lyckas dock alltid pricka in de dagarna jag redan jobbar. attans.) tre jobb. inte illa pinkat.
jobb på ganymeden redan i morgon. spännande.
får väl se hur mycket jag kan jobba där om jag får fast tjänst på ikea. men i vilket fall som helst är det bra att ha ett reservjobb som dessutom har schyssta arbetstider (max till klockan femton:nollnoll). kan ju kombinera båda arbetsplatserna dessutom.

nu har jag precis ätit: kyckligfilé, ris, grönpepparsås och brysselkål. mums.

ska diska lite och sen kommer anna från jobbet och plockar upp mig. möte arton till tjugo. lite läskigt. prata om våra chefer när de är närvarande denna gång. men förhopnningsvis har hanna och erik på personal lagt upp det lika proffsigt som sist - jag vill också jobba med sådant! och det ska jag!

hade egentligen räknat med en ledig dag i morgon. en del grejer jag måste hinna fixa innan jag åker på semester. men det får jag hinna på eftermiddagen (jobbar ju bara till tre) eller på onsdag förmiddag (jobbar fyra till åtta då, på ikea såklart). jaja, allt löser sig!

nu ska jag diska med
fergies album i bakgrunden - riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänka sig som det blev! det såg ju lite dåligt ut med jobb där ett tag i början av hösten. men jobba inte ihjäl dig, jag vill ju festa med dig nån gång också!

2006-10-23 @ 21:18:20

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback