snyft.



avskedsmiddag hos sarah igår. jättemysigt, men det känns tungt i hjärtat.
det får bli en ledsen gubbe hela dagen idag =0(
hon skulle släppa av louise på stationen klockan tio idag, så sen kom hon och ringde på hos mig (tiotusen gånger), så vi sa hej då för några timmar sedan, vem vet då jag träffar henne nästa gång? några månader? ett halvår? ett år?! men om hon blir kvar till sommaren i alla fall och jobbar på någon skidresort i vermount, så kommer jag och hälsar på innan säsongen är slut! tar tidigt semester från jobbet och åker bräda i staterna med sarah! yeah! inte speciellt dyrt att åka till usa med kilroy, och så kan jag ju förhoppningsvis bo hos henne också. det blir perfekt! då kan jag hälsa på bella i samma veva! sarah flyr sin kos på måndag, så vi hinner prata lite på telefon innan dess i alla fall.

nu ska jag ta mig neråt stan en sväng tror jag. kolla på en klänning. sen ska jag till jenny ikväll. käka tillsammans och snacka lite skit =0)

Kommentarer
Postat av: mandy

hej! såg på idas blogg att du hade paris album :P skulle inte du kunna skicka några låtar?(a)
min msn: [email protected]
tack på förhand :)

Postat av: mandy

ps. skitsnygg design du har :)

2006-10-12 @ 15:49:48
URL: http://smilelikeyoumeanit.blogg.se
Postat av: Debbie

åååh, jobbigt när en vän reser :(

2006-10-12 @ 19:53:55
URL: http://dendardebbie.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback