sushi & vitt vin.



idag kom lönen.
idag kom alla till ikea.
i alla fall på kvällen.
och typ alla handlade på kort.
och jag stängde kassan.
hann inte ta ett bord. men camilla hjälpte mig. det tackar jag för!
stämplade ut en kvart för sent (eller övertid).

hem.
mika kom med sushi-leverans. gottigt.
men hon skulle möta pojkvännen sin klockan tio, så jag blev lämnad ensam med vinaren. illa.
haha.
lite lullig är jag nog.

och jag har hur mycket kläder och annat som helst över sängen. som jag ska packa imorgon/ikväll.
men i kväll är nog att överskatta mig. hehe. det blir nog imorgon.
tåget går klockan tolv. det är bra.

lyssnar på scissor sisters album. helt såld.

i wanna dance.

Kommentarer
Postat av: Calle

Haha.. visste väl att du skulle gilla Sicssor S... =P

2006-10-25 @ 23:28:01
Postat av: Bela

Ikea öppnar ju snart här i trakterna. HaparandaTorneå. Är typ gigantiskt. Tycker synd om dom som måste jobba premiärdagen hehe... min karl blandannat ;).

Förövrigt så har jag presenterat hunden igen på bloggen, för dom som skulle ha missat det ;).


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback