winamp shuffle.



(hittade detta på legally blonde's blogg. var tvungen att låna. lade in alla mina låtar i en playlist. både sådana jag lyssnar och "bara har".)

1. put your music player on shuffle.
2. press forward for each question.
3. use the song title as the answer to the question even if it doesn't make sense.

NO CHEATING!

will it be ok?
jag vill gå hem med dig, lars winnerbäck
[ - ja, vad kan detta betyda? att det blir okej om jag går hem med "dig" kanske...]

how are you feeling today?
medio-core, nofx
[ - ja, kanske. kan nog stämma!]

how do your friends see you?
and the money kept rolling in, antonio banderas (från musikalen evita)
[ - haha. jasså? snarare tvärtom. and the money keep rolling out, borde snarare beskriva mig bättre. men å andra sidan kanske det är det som menas. fast låttiteln blev lite fel.]

will you get married?
gossip folks, missy elliot
[ - haha, tydligen inte.]

what is your best friend's theme song?
nu är alla små stjärnor, lars winnerbäck
[ - ja, vems i sådana fall?]

what is the story of your life?
eld och lågor, göran folkestad (melodifestivalen '85)
[ - haha, att den låten kom med. jag är i alla fall född åttiofem. men det låter ju bra. jag verkar ju vara passionerad i alla fall. hehe.]

what was high school like?
i can't get enough of you, darren hayes
[ - hmm. av vem? av alla de jag tyckte om...]

how can you get ahead in life?
out of love, toto
[ - tydligen ska jag inte involvera mig mer i kärleken... usch. hemska tanke.]

what is the best thing about your friends?
the cirlcle, kalle baah
[ - ja, gemenskapen kanske.]

what is tonight going to be like?
hold me, savage garden
[ - ja, om någon ändå fanns här och gjorde det. jag får hålla om mig själv istället!]

what is in store for the remainder of this weekend?
where is my mind, pixies
[ - haha. ska det bli så illa i helgen?!]


 

what song describes you?
kärleken väntar, kent
[ - oja, tackar! den är välkommen!]

to describe your grandparents?
addicted, simple plan
[ - addicted to each other, i hope... hehe.]

how is your life going?

all i have to give, backstreet boys
[ - vet inte riktigt om jag ger allt jag har. men kanske. hoppas inte. hehe.]

what song will they play at your funeral?
upgrade u, beyonce
[ - haha. illa.]

how does the world see you?
cloak & dagger, kalle baah
[ - det där lät ju bra... stämmer det? hehe.]

will you have a happy life?
fergalicious, fergie
[ - hmm. svår att tyda.]

what do your friends really think of you?
rock your body, justin timberlake
[ - yeah! i rock my body! you know it!]

do people secretly lust after you?
där elden falnar (men fortfarande glöder), lars winnerbäck
[ - hmm. falnar min eld? inte bra. jag kanske inte är så attraktiv då...]

how can I make myself happy?
sången om kvinnans otäcka roll, röda bönor
[ - haha, jag ska alltså bli genusvetare! får väl se om det får plats i framtiden. en kurs av tre är i alla fall avklarad!]

what should you do with your life?
love, eskobar
[ - åh. vad trevligt. jag ska älska mitt liv och alla i det! kliché!]

will you ever have children?
independent, destiny's child
[ - haha. tydligen inte.]


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, känna bra att du vet om hur helgen kommer att bli iaf! :D

Postat av: Bela

Oh, ser en till jag måste tjyva ;)

2006-10-24 @ 10:56:05
URL: http://bela.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback