workworkwork.



så, nu har jag avslutat sjätte dagen på rad. one more to go.
möte klockan åtta imorgon också. men snälle patrik bytte pass med mig så jag slipper jobba åtta till tjugo i morgon, blir åtta till arton istället. sen fick jag hans pass på fredag. yeah! mer pengar!
skönt att vara i köket dessutom. där jag varit mest nu. ingen kassa och nästan bara (n ä s t a n) tacksamma kunder. relativt lugn dag idag. skönt. har varit off hela dagen. seg. men det är väl helgens trötthet som sköljde över mig, eller nåt.
blir jag och patrik i morgon igen. det är bra. vi jobbar bra ihop!

annars har jag inte gjort så mycket. bara jobbat. och sovit.

blir att ta farväl av sarah på onsdag kväll. snyft. usa - på obestämd tid. det gör ont i hjärtat. men jag får hälsa på istället!
och i mitten av december blir det paris med mika. hälsa på krish och se huvudstaden. shoppa julklappar. yeah! det blir mysigt - ska boka flyg i morgon. måste skaffa nytt pass först också. mitt har gått ut. dyrt.

och mika har konstiga idéer hon. han och jag?! hur ska det gå till...? haha. dream on, girl!

nu blir det duschen och sen sängen, tror jag. lika bra att vara utvivlad imorgon. men jag kan väl inte sova ändå. kommit in i en knäpp period då jag är mörkrädd och jättepigg på kvällarna. för att våga somna måste jag ha lampan tänd, men då den är tänd är det för ljust och då kan jag inte sova för det... hmm. får trotsa min rädsla, helt enkelt. massa konstiga ljud i lägenheten. usch.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback