allt-i-allo-dag.



slappdag idag. på sätt och vis i alla fall.
sov alldeles för länge, men det gjorde mika också så det gjorde inte så mycket (vi skulle gått promenad klockan tio. dream on. haha).
sarah ringde och väckte mig strax efter tolv. hon dök upp vid ett-tiden. lite skitsnack och en långpromenad.
sen kom pappa vid halv sex och hjälpte mig att få upp en hylla, två gardinstänger och en klocka. finfint! väntar bara på gardinerna jag skulle få av mika. till köket har jag inga än. måste sy en kappa eller så. det löser sig! då jaga lite tyg nästa vecka kanske, då lönen kommit.

fick jobba i morgon. skönt. inte många timmar men några. och jag får ju käk på jobbet så då slipper jag handla det imorgon. jobb hela helgen också, förstås.
måndag är jag ledig för då ska jag till frissan och så ska jag träffa cissi innan hon drar tillbaka till camebridge. sen är det bara att hoppas på en tid onsdag. jobbar torsdag till söndag sen. behöver verkligen pengarna... börjar bli skapligt orolig nu.

nu väntar jag på hösten.
gula och röda löv. lite ruskväder så man får gömma sig i mysiga tröjor.
lägger upp några bilder jag tog förra hösten nere i tannefors då de lyst upp strandpromenaden. mysigt. min absoluta favorit är den första. som ni kanske förstår.

              

Kommentarer
Postat av: sandra

i tannefors har jag varit. om du pratar om finland då alltså =)
mysiga bilder. hösten är fin och färgglad. fast min favoritårstid är nog vår. när jag gick i skolan var det sommar(lov). haha.
kram!

Postat av: Camilla

vilka vackra bilder!

2006-09-27 @ 12:03:26
URL: http://www.stilic.blogg.se
Postat av: Estelle

Härliga bilder!

2006-09-28 @ 20:24:19
URL: http://estelles.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback