dessa kunder.



dessa kära (?) kunder.

nicke står i linjen och ska portionera mat.
mannen vet inte vad han ska ha (frun/flickvännen/sambon whatever, har redan beställt). de är båda i typ trettiofemårsåldern.
frun: men ta rårakan! den är det inte så mycket kolesterol i.
(mannen hade tänkt ta bland annat kotlettrad, men det förslaget ratades av frugan.)
mannen: ja, men om jag nu tar den där rårakan som är så nyttig, då ska jag banne mig få sex ikväll!

haha. och där står nicke.
jag är sååå glad att det inte var jag. jag hade skrattat högt. nicke skrattade inombords.
och det ska tilläggas att rårakan dryper fett.
och då kom yvve på vad nicke skulle ha sagt:
ja, tar han rårakan som inte alls är särskilt nyttig, så får han inte ens upp den!
haha. vilken dag.



jag har alltså jobbat idag. stängde linjen. lugn och skön kväll.
fick tid i morgon också, även tis-tor nästa vecka. gött. mer stash till lotta!
då blir det uppsala på fredag istället för onsdag. får pröjsa tågbiljett istället, men slipper förstöra pengar i uppsala eftersom det bara blir lördagen. det är bra.

promenad med mika förut.
fika med mika hos mig.
mamma har bakat vaniljkringlor och jag fick med mig två påsar hem i går.
mums!

Kommentarer
Postat av: jens

haha, du får komma tillbaka med en uppdatering om hur det gick för rårakamannen=) Har precis insett att Dylans liveinspelning från Royal Albert hall 1966 är en a de bästa platterna han gjort..förstaskivan är grym.

Mmm sova kanske..det är ju en dag imorgon också.

2006-09-06 @ 23:38:58
Postat av: ?

Vad menar du Jens? Hur ska hon kunna komma med en uppdateringen, trordu att hon ligger med honom eller? Hon känner ju inte ens människan, och därför lär du knappast få en uppdateringen.

punkt

2006-09-06 @ 23:49:09
Postat av: Lotta

?: jo, det ligger ju något i det du säger... hehe ;0)

Postat av: sandra

nää sa han verkligen det! hahah. jag skulle pissa på mig av skratt.

2006-09-07 @ 09:11:33
URL: http://ollikk.blogg.se
Postat av: annika

men gud! hur kan man säga så mitt bland allt folk? :-) fast de va ju mest roligt för alla utom dom... jag vill höra mer sånna snaskigheter... /anneka

2006-09-07 @ 19:00:48

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback