fullspäckat.



idag har jag:

-tvättat.
-städat.
-promenerat med mika i ryd.
-spelat age of empires.
-kollat sex and the city, säsong fem.

resten av veckan har ett fullspäckat schema (minst sagt):

tisdag:
9-17:
jobb.
ca 18: "förmöte" hos signe. förbereda voice-mötet på torsdag. (kan bli sent.)

onsdag:
11-20:
jobb.
efter det måste jag packa.

torsdag:
7:30-10: kick-off inför våren'07.
11-17: jobb.
18-21: voice-möte.
hem, packa, sova.

fredag:
06:40:
tåg till uppsala!
sen då jag kommer fram vid tiotiden är det väl fullt då med antar jag. förberedelser. göra sig iordning. äta. börja festa! =0)

så om ni undrar vart jag tagit vägen så är jag väl någonstans och gör något viktigt. hehe.

nu är det duschen, sängen och sex and the city som gäller!


Kommentarer
Postat av: Julia

Hell yeah! Uppsala! :) Då får vi ta och träffas nu då! :)
Välkommen!

Postat av: jend

ååh vilken slappedag har du helt klart rätt till med en sådan vecka framför dig! Jag flyr landet..hoppas jag!

2006-09-12 @ 23:29:22

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback