halta lotta.



jaha. så har jag gjort en "bjärka" igen. i lördags natt. utanför min port.
för er som inte vet vad en "bjärka" är så var det en gång för längesedan så att jag, anna, anna, anna och martina hade ost- och vinkväll hos annas pappa i bjärka säby (därav namnet) och vi hade mycket bråttom till bussen. dessutom var det mer vin än ost som åkte ner den kvällen. lotta ramlar och stukar foten! dansar på den hela natten och sen blir det akuten och röntga och så dagen efter. kryckor i en vecka typ.

så nu har jag lyckats igen.
alkohol + höga klackar + trottoarkant.
ajaj.
jobbade hela dagen igår också. i korven. inte lätt att gå och stå på foten. borde legat hemma och haft den i högläge istället. men jag hade inte mage att ringa och sjukanmäla mig då alla visste att jag varit ute och så. bara att kämpa på!
nu jobbar jag dock inte förrän torsdag, hoppas det är bra tills dess.
försöker komma fram till vårdcentralen men det är fullt i kön.
"vänligen ring senare eller återkom nästkommande vardag"... kul. inte.

i övrigt vad festen kalaskul! uppdatering om det kommer senare då inte foten dunkar så förbannat.

ner till stan till tolv. ska klippa mig. yeah!
sen ska jag träffa cissi och fika.
sen blir det nog hem till fredrik med mika. äta pizza kanske. säga hej då eftersom han åker imorgon. snyft. lämna mig här.

Kommentarer
Postat av: sandra

jobbar du på fredag? ska eventuellt dit med hela familjen plus mamma. ikea då alltså.

Postat av: jens

en bjärka...haha=) Vi hade en kille på gymnasiet som jkallades för bjärka..om det var av samma anledning som du vet jag dock inte!

Starkt av dig att kämpa dig till jobbet ändå...haha, fin anledning med "jobbarkompisarna viste att jag vart ute" =) haha!

Leker livet?

2006-09-25 @ 19:42:50
URL: http://jensmolander.blogg.se
Postat av: Norrlänningen

Här uppe kallas din ...." insident" en lyckad fest.. he he.. eller klantigt!

Så nu lämnar han er..! hur känns det da!? kram kram

2006-09-25 @ 20:27:13

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback