IQ-befriad afton.



så igår hade jag och sarah våran traditionella iq-befriande afton. det var länge sedan nu. den senaste liknande aftonen var nog under gymnasietiden skulle jag tro.
det blev tre filmer:
american pie - the wedding (jag hade sett den redan)
american pie - band camp (lite småkul, men den slår ju inte ettan och tvåan)
och det hela avslutades självklart med
dude, where's my car?
finns det någon bättre film?!
jag säger bara jesse and chester - shibby!

         

det finns så många helt oslagbara repliker från denna film! det går inte ens att nämna några för att inte nämna alla. hmm. hängde ni med på det där?

totalt iq-befriat alltså.
till dessa filmer åts det marrängsuisse - klassiker!

filmerna var väl klara vid halv tre-snåret.
men då började det pratas istället.
i fyra timmar.
halv sju kröp vi ner, så jag har typ nyss vaknat.

det är så mycket att prata om. så mycket som är fel.
usch. hur kan människor bara bli sådär? så fel. göra andra så illa, och framförallt göra sig själv så illa. det är sorgligt..

och snart åker min sarah till staterna. den sextonde oktober. på obestämd tid.
samtidigt som jag hoppas att hon får jobb och kan stanna där - det är ju det hon vill, så vill jag ju ha henne i närheten. det är inget annat än avsked mellan oss. fast med avsked kommer återseenden - det är underbart!

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback