knippla!



japp, snart bär det av till göteborgs skärgård och ön knippla.
tre dagar med massa ikea-varuhus.
vi är nitton personer från ikea linköping som drar ner, varav sex stycken tjejer. fick reda på att vi dock bara är tre tjejer som ska spela (jag, louise och sofia), mika är ju skadad i axeln så hon spelar litegrann men är rädd för att bli tacklad. så med andra ord får jag spela mycket, eftersom man hela tiden måste vara minst två tjejer på plan. matcherna är visserligen bara två gånger femton minuter, men i alla fall. de vill nog inte ha mig på plan egentligen. hehe. jag kan agera bromskloss och tackla, för skjuta boll kan jag inte (inte ens passa, det går ju inte att sikta med foten ju!!!). det blir nog bra!

hur som helst.
fest ikväll då vi kommer ner.
på nedvägen ska vi (mika, jag, fredrik, linus och rocco) förbi lager 157 och handla kläder, om vi hittar något. ett par nya jeans skulle inte sitta helt fel... även om plånboken skriker nej! nej! nej! men en fattig student/arbetssökande/arbetare (vad jag nu är?!) måste också få unna sig någonting emellanåt.
sen är det fotboll hela lördagen (beroende på hur långt vi kommer, förhoppningsvis till final om vi vinner. annars kan vi lika gärna börja förfesta tidigt istället. hehe.), sen stor fest på kvällen och räkfrossa och så! kuligt!
sen är det hemfärd på söndag, då mika känner att hon kan köra. fast då är det bara jag, mika, linus och fredrik i bilen.

nej, borsta tänderna och packa ned tandborsten i väskan - tror de plockar upp mig när som.

ha det bra! uppdatering kommer sen ;0)

kram & puss

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback