segdag.



sov alldeles för länge idag.
lillasyster ringde och väckte mig vid halv ett och undrade om jag ville luncha med henne på stan. eftersom jag fortfarande låg i sängen och hon inte har mer än en timmes lunch, så blev ju svaret tyvärr nej.

vet inte om jag vaknat efter helgen ännu.
mamma mailade och frågade hur det varit. gjorde en dundermiss och missuppfattade henne totalt två gånger, så även hon förstod att jag inte är helt återställd ännu. hehe.

inte gjort så mycket mer idag.
hämtat mina kläder som jag beställt från h&m. handlat mat. lagat mat. slappat.
väntar på att mika ska komma hem från jobbet. se om vi springer en bit eller kanske tar en långpromenad. behöver i vilket fall som helst få lite frisk luft...

ferm: lämna din msn-adress (den har jag ju totalt glömt bort, även om jag vet att du sa den till mig. haha.), så kan du få några fina bilder från lördagen =0)

Kommentarer
Postat av: Ferm

[email protected] e msn adressen :)

2006-09-04 @ 22:15:48

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback