uppsala!



lång dag idag. ännu längre imorgon (fast roligare).
jobb tio till sjutton. möte arton till tjugoett. men det var ett bra möte. man fick ventilera sig ordentligt.
och nu vet jag verkligen att det är sådant jag vill jobba med. personalfrågor. organisation och utveckling. rekrytering och problem i arbetsgrupper. så! jag VET. underbart. och nästa höst har jag arbetslivserfarenhet så det räcker att söka till alla städer. yes! bara att se vart jag kommer in.

har packat och så nu. gjort frukost till tåget imorgon.

var nere i stan och lämnade min nyckel till danne som ska ge den till krish.
av alla små idioter jag känner så lånar jag ut min lägenhet till den lilla indiern. haha. (no offense, girlfriend!). får se om den är hel då jag kommer hem. har i alla fall ställt fram en hink om hon behöver spy efter lördagens bravader. jag tänker då på allt!
och krish - du är skyldig mig och danne en fest nu! =0) så du vet liksom.

nu ska jag kasta in mig själv i duschen och sen blir det läggdags!
tåg halv sju i morgon bitti. mamma kommer tjugo över sex och hämtar mig. usch. såhär tidigt har jag inte gått upp på länge.

ha det så bra! ses då jag är back in linkan igen!
finns på mobilen annars.

kramar & pussar!

Kommentarer
Postat av: Mika

stumpan då... trevligt att du komer hitåt... jag hade behövt dig NUUU men men hoppas på cascada IGEN !!! puss påre

2006-09-15 @ 00:40:59

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback