ost, snus & folköl.



efter skolan ringde bella och frågade om jag ville ta en glass med henne på stan, eller så.
jag skulle ju ändå ner till banken och hämta ut min lön från katedral så jag hängde på!
det blev en långfika/lunch på coffeehouse by george.
pastasallad med kyckling och fetaost. mums.

sen kom claes förbi, som gästar linkan över påskhelgen.
vi köpte med oss kaffe och gick till bosses och köpte glass. bella och jag delade på en kula polka och en kula lakrits.
satt på domkyrkans mur, of course.
lite kallt om rumpan blev det dock.

sen gick vi ner på lucullus (inte homebuy eller togetherbuy, haha) där alla inhandlade varsitt sexpack folköl. jag köpte dessutom ost och snus.
vilken kombination.
ost, snus och folköl.
haha.

men nu är jag laddad inför matchen (som jag troligtvis kommer se i min ensamhet ändå, för bella skulle ut och äta med kusinerna och kanske inte se matchen, men jag får se vad som händer!).

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback