slut på kontot!



jag har sex kronor och sextiotvå öre kvar på mitt konto.
tur att jag får in pengar på kontot på onsdag.
i really need those money.
valborg coming up!
med risk för
en vit valborg. attans.

jag har fullt med småsår på hela händerna efter en helg i disken.
de svider.
vet inte vad jag har gjort. det måste blivit då jag klättrade omkring i diskmaskinen och skrubbade rent igår.
många vassa saker att skada sig på. i alla fall då man heter kotten. klantig, klantigare, kotten.

kanongäng att jobba med i helgen! framförallt igår.
jag, jesus (ja, han heter så. och ja, det uttalas så.), nermin och petra körde järnet!
både vad gäller jobbet, sången och dansen.
kalas!
och snart är det personalfest!

Kommentarer
Postat av: sandra

börjar det snöa så börjar jag röka!

(näääää)

Postat av: lotta

sandra: haha, nej - det gör du inte! =0)

2007-04-23 @ 15:14:46
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback