sunny day.



vaknade idag vid ett-tiden och var faktikst inte ett dugg bakis!
bara törstig. hehe.
städade lite efter gårdagens kalas, åt frukost, duschade.

sen kom mika och hämtade mig. vi skulle tagit en långpromenad i ryd, men det blev istället en biltur till berg för att lämna en sak hos mikas kompis och sen plocka upp mikas kille på ikea, där jag passade på att inhandla fyra stycken vita jeff-stolar - åttiofem kronor (med personalrabatten) - kalaspris!
har tänkt köpa de där stolarna sen jag flyttade hit, men inte känt att jag velat lägga pengar på det.
men nu var det ju halva priset så då jävlar!

 
(jag köpte de vita, finns även i svart. men skynda er på om ni ska ha! vi har inte hur många stolar som helst på ikea. hehe.)


sen åt vi glass på gottin.
mjukglass med lakritsströssel för min del. mums.
och nu kom jag nyss hem.

det blev tyvärr inte en heldag med mika, men på måndag kväll då jag slutat jobba, ska vi ha sushi- och filmkväll och pyjamasparty. bara hon och jag. mysigt. prata om allt vi inte hann med idag.

nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.
borde laga mat. eller åtminstone komma på vad jag vill äta.
jag är sugen på grillat.
åtminstone på kött.
får kila ner till ica och se om det finns något billigt.


jag måste sluta göra bort mig. haha.

Kommentarer
Postat av: annika

kan du inte lägga upp bilder på stolarna?

2007-04-06 @ 20:55:46
Postat av: lotta

annika: så! nu har du en bild på stolarna =0)

Postat av: Bela

Vi har såna där svarta, 6 stycken. Vi köpte dom på smygöppningen av IKEA-haparanda för 8kr styck (med personalrabatt). Men det var bara på smygöppningen dom var så extremt billiga, nu kostar dom väll som hos er skulle jag tro?

2007-04-10 @ 19:32:44
URL: http://bela.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback