sunny day.



har precis tjuit halvt ihjäl mig till filmen the notebook.
se den! se den! se den!
helt underbar.
men ha inte mascara och vit tröja. inte bra. hehe.

igår var det fest hos danne tillsammans med krish och sanna.
asnice!
och kalas var det kan man ju lugnt säga.
blev lite vingligt där framåt tolv. hehe.
men jag gick inte ut, det hade jag inte råd med.

helt great att träffa krish igen!
och snart ska hon iväg igen.
men jag hinner med en till visit i paris! yeah! får bli i sommar.
sen får jag hälsa på henne i england istället. great att ha folk lite överallt att hälsa på.

bakisdag idag. segt.
calle ringde då jag började piggna till vid fyra-tiden och frågade om jag ville med ut och åka bil med honom och fredrik. äta glass. det tackade jag ju inte nej till. bad om en halvtimme så jag hann duscha.
på med shorts och tunn tröja - it was a sunny day!
cab, of course.
letade öppna glass-ställen. berg - inte öppet. tannefors slussar - inte öppet.
men valla hade öppet så där njöt jag av en pärontopp! mums!
sen drog vi till maxi en sväng för calle och fredrik skulle handla käk, och jag hade inget bättre för mig (eller borde pluggat, men det tar jag innan föreläsningen imorgon. mellan massagen och föreläsningen. det borde jag hinna - tidsoptimist...).
bilturen fungerade som en hårtork för mitt nytvättade hår. det var hår överallt. det till och med lossnade hårstrån som calle fick i munnen. och jag kunde ju inte skylla på fredrik då det var långa, blonda hårstrån. hehe.


sunnyday



en mycket trevlig söndag, och en mycket rolig lördagskväll!
(och nu är påsklovet slut. attans.)

Kommentarer
Postat av: sandra

haha. jag älskar den filmen trots att den är så typisk och man vet precis vad som kommer hända. och killen är ju "unge herkules" haha. fast han ser ju bättre ut i the notebook än i serien.

Postat av: lotta

sandra: aha! det var DÄRFÖR jag kände igen honom!!! =0) kunde inte komma på vem han var - tack ;0)

2007-04-16 @ 17:39:00
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback