uppsala (again)!



så, nu bär det av till uppsala igen!
valborg tvåtusensju.
jävlar vilken fest det blir!!!

jag har varit vaken sen klockan åtta i morse (eller igår morse, eller vad det nu blir). kom hem vid tolv i natt och insåg att då jag har packat och diskat och duschat är klockan ändå efter två, och min buss går halv sex härifrån. tåget går klockan sex. så det var lika bra att stanna uppe!

trevlig helg, i'll be back tuesdag evening!



valborg'05.

uppsala - ekonomikum - valborg'05
bättre väder i år? i sure hope so.

Kommentarer
Postat av: Lindelin

Hej Lotta! Asså nu är jag lite i kris här. Fick ett mail från Renée där vi skulle ha skrivit o skickat in saker till den 4e. Hehe detta har jag missat, trodde inte jag ingick i såna bestyr ju! :P Kan inte du skicka ett mail t mig (linwa933) o förklara hur mkt jag ska ha skrivit tills dess o allt sånt?! Tack du är underbar!!!

2007-04-27 @ 17:30:33
Postat av: annika

oj vilken jättebegagnad barnvagn! :-)

2007-04-28 @ 19:39:40

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback