work, movie, work.



en helg i korvbaren!
med madde och marielle.
yeah! vilket gäng!

gårdagen var relativt lugn. påskafton. folk hade väl bättre saker för sig än att shoppa på ikea.
idag var det mindre. konstigt nog. trodde det skulle vara mycket mer idag. i alla fall fram till klockan fyra eller så, innan hockeyn.
jag lyssnade på p4 i mobilen med hands-free'n i korvbaren. madde sa att det inte gick att jobba med mig, jag hörde ju ingenting. hehe. kass mottagning. jag hade bara bra om jag stod still på ett ställe, vilket blev problematiskt. så jag lyckades missa lhc's båda mål.
fick tack och lov skjuts hem av maddes kompis (åkte med mika imorse), så jag hann se de sista tolv minutrarna av matchen i alla fall.
yeah!
lch! lch! lch!
2-1 i matcher.

igår var anders här och vi kollade på film.
vi såg my little eye (mikas tips, se den inte!) och the holiday (se den!!!).
efter filmerna blev det mycket prat och jag lyckades nog somna strax före fyra.
hade behövt tandpetare i ögonen idag för att hålla dem öppna.

jag och carolina har en teori: om man ska vara vaken till tre sådär, och gå upp vid nio-tio så är det bättre att dricka alkohol. för då behöver man mindre sömn (även om man kan må lite halvpiss dagen efter i alla fall, så är åtminstone ögonen öppna!) än om man är nykter och sover för få timmar.
mycket bra teori! den ska jag köra på i fortsättningen! haha.

imorgon är det jobb igen. men då langar jag köttbullar, och inte korv.
imorgon kommer det nog vara mycket. precis som efter jul så vill alla ha köttbullar (igen. suck) på annandag påsk. förstår inte det där. blir man inte trött på det någon gång?

idag skadade jag mig. två gånger.
rev upp ett gammalt sår som började blöda, på knogen vid långfingret på högerhanden.
sen när jag diskade ett korvbad koncentrerade jag mig mer på matchen jag hade i ena örat än på vad jag gjorde och slant. rev bort en fin slamsa på samma långfinger. ajaj.
så jag känner mig väldigt hard-core här med mina plåster.

ajajaj.

Kommentarer
Postat av: sandra

aaaj, jag får ont av att bara titta på din stackars hand.

Postat av: Mariel

Yeah, you're sooo hardcore ;)

2007-04-09 @ 22:17:04
Postat av: lotta

sandra: det gör faktiskt inte så ont. eller igår gjorde det ont. sved då jag duschade =0/ nu gör det bara ont om jag slår i handen. vilket jag gjort hela tiden på jobbet... men men. that's life =0)

Mariel: thanx ;0)

2007-04-10 @ 00:54:33
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback