disturbia.



efter en öl på stan med fredrik och calle (i spöregn! vi kom ner till stan precis i tid för att få plats under "tak"/markiser och gick hem då det slutat regna) kände jag för en stor skål med popcorn och en skräckis. vädret utanför förhöjde ju bara stämningen, tänkte jag.

dessvärre var inte filmen så skrämmande.
disturbia.
här trodde jag att jag skulle bli riktigt rädd, speciellt då jag såg den ensam.
men icke.
den är sevärd, helt klart.
men den var segstartat och i slutet fick jag lite kassa scream-varningar (utan att hoppa till en enda gång, mer detta "springa-runt-i-huset-och-vara-jagad-och-mördaren-kan-vara-var-som-helst").

så. betala inte för den på bio.
men se den då den kommit ut på dvd.

Kommentarer
Postat av: maria

jag var inte impad heller av den filmen, man förstod ganska snabbt hur det låg till.
Jag ska se touristas och hoppas den är bättre, fast jag tror den påminner om hostel och den är skit.

2007-08-17 @ 15:33:56
Postat av: lotta

maria: jag har inte sett hostel-filmerna. känner på mig att de inte är speciellt bra... men kanske ska göra det någon gång.


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback