happy, happy.



jag är glad!
lägenhet är fixad.
mina kläder från h&m ska hämtas imorgon (hann inte idag).
jag ska träffa sötis-bella imorgon.
och sötis-fredrik.

jag är inte trött, men jag borde sova.
borde leta lägenheter från klockan åtta imorgon bitti.
får se hur det blir med den saken.

min dator är ledsen.
den har stått på sedan i söndags kväll utan omstart.
och den är redan ledsen även om man startar om den flera gånger per dag.
stackars "bengan", det kan inte vara lätt...
han kanske ska få vila inatt.
han stör mig faktiskt lite i min sömn (fläkten precis vid huvudet och han är väldigt högljudd, min ögonsten).

Kommentarer
Postat av: Maddis

låt stackarn vila över natten.
min dator är också ledsen. efter att ha stått påslagen för länge så dör den av överhettning. den dör vid 93 grader. oups...

Postat av: arne

Vad roligt med lägenheten. Jag gläds för din skull.

2007-08-15 @ 19:03:35
Postat av: lotta

Maddis: han fick vila. han var mycket gladare i morse än vad han har varit de senaste dagarna ;0) det låter inte som om din dator är helt frisk heller... vi kanske borde lämna in dem på sjukan?

arne: tack så mycket =0)

2007-08-15 @ 22:30:16
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback