örebro by bike.



det är en bäbis som gråter i lägenheten bredvid. det är lyhört här.
han under spelar jättehög musik. inte sent på kvällarna, men hela dagarna.
men det är ingenting som stör mig!
jag är glad att jag har tak över huvudet och det är sååå snällt att jag får bo här - helt underbart snällt!
lägenheten är jättefin och den ligger jättebra till.


imorgon börjar det.
skolan.

tog en cykeltur till stan, mötte upp linnea och cyklade till universitetet. kollade hur hon bodde och lånade hennes dator. sen gick vi en liten rundvandring på området så nu vet vi vart vi ska ta vägen imorgon bitti.
på hemvägen tog jag en sväng in till tybble där jag ligger bra till på ett studentrum.
sen storhandlade jag på coop.
fyra matkassar på styret och cykla vägar man aldrig cyklat är inte lätt.
men jag hittade genvägen som aina pratade om och jag kom hem! kalasbra!

nu ska jag göra lite te och lite mackor. se lite på tv och sen sova.
måste vara pigg och alert första dagen i skolan! hehe.

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad bra att du verkar trivas : ) Lycka till imorgon!

Postat av: lotta

TACK =0)

2007-08-29 @ 23:19:15
URL: http://elvin.blogg.se
Postat av: sandra

skönt som fan att du trivs! hoppas skoldagen gick bra!

2007-08-30 @ 22:55:17
URL: http://ollikk.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback