uppsala.



det har inte blivit någon uppdatering om uppsala.
men summa summarum blir anna & louise, verena & hugin, fest & nytt folk - samt en hel del slappa!
kanon!


hugin har fått sina första täcken över ryggen.
och den första sadeln.
och han var såå duktig. sa ingenting. stod mest still - stel av skräck.
men med sadeln travade han till och med lite utan att säga någonting.
hoppas han är lika snäll att rida som han är att hantera. man vet ju aldrig.

men en sak är säker - han är inte lika mycket nervvrak som morsan i alla fall.
vi tog en promenad tillsammans. anna ledde hugin och jag red verena.
vem som var mest rädd?
ja, ni. det är inte så svårt att gissa.
jag satt på den rädda. haha.
fast hon var väldigt lugn mot vad hon brukar vara. inga skutt och inga tvära stopp.
fast hon gömde sig ju trots allt i sin två och ett halvt-åriga sons bakdel mest hela tiden. haha.
fegishäst.

förutom stallet har jag och louise ätit middag på stan.
alla tre med flera var ute och kalasade på birger jarl på fredagen.
sedan hade anna, louise och jag myskväll hos louise kvällen innan jag skulle hem. mat och lite rödvin.
sen gick vi in till stan och gick ut på saluhallen. satt enbart på uteserveringen vid ån och drack drinkar och öl.
mycket trevligt avslut på en annars kanonbra vecka!

och såhär snygg var jag på bj i fredags:
(ingen av de jag var ute med ville vara med på vimmelbild, tråkmånsar! haha)

BirgerJarl11augusti

Kommentarer
Postat av: Cattis

åhå du är ju jättesnygg! vilken schysst glansig hud du har! du ser ut som en stjääärna. kram!

Postat av: lotta

Cattis: tack så mycket! =0) jag tror den där kameran var vääääldigt bra, för riktigt sådär len hud har jag nog inte, hehe =0P

2007-08-16 @ 12:48:57
URL: http://elvin.blogg.se
Postat av: sandra

jaa, skitsnyggt foto, alltså duuuu! =) jag blir alltid dålig på kort, så jag undviker kameran. förutom när jag är full förstås men dom bilderna raderas ändå dan efter, haha.

2007-08-16 @ 12:56:56
URL: http://ollikk.blogg.se
Postat av: lotta

sandra: haha. när jag får alkohol i mig står jag konstant framför kameran och får ångra en hel del bilder dagen efter. men jag brukar spara dem ändå - de är roliga att ha de också =0P haha

2007-08-16 @ 14:15:30
URL: http://elvin.blogg.se
Postat av: maria

mem vem är snubben, han ser inte riktig ut.
liknar robert från boxer reklamen.

2007-08-16 @ 18:52:02
Postat av: lotta

maria: haha, ja faktiskt =0P
han var ngn bankman som då blev "kollega" med mina mäklarkompisar ;0) den ende som ställde upp på bild ;0)

2007-08-16 @ 18:53:56
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback