b-b-back!



förkylningen har vänt.
febern är borta.
halsen känns aningen bättre.
det viktigaste är dock att jag känner mig pigg och glad igen!
förstår att jag inte var så sugen på att plugga i måndags... jag hade väl feber redan då.
uschans.

men lotta is back in business!

grupparbete idag, tretton-sjutton:trettio. segt.
men jag och emma (halva gruppen) kom en bit på väg i alla fall.
blir att göra klart vår del i morgon bitti.
lång dag i morgon alltså.
nio-femton.

sen hem, duscha, fixa sig iordning, möta syster så jag kan få min kamera pappsen lånade till paris.
ner till stan och systemet.
buss till majelden och förfest hos helle - singstar, of course!

sen är det middag och bowlingcosmic bowling med ikeas finaste restaurangare! yeah!

nu är det navy cis (älskar serien, men varför var kate tvungen att dö? hon var min favorit efter abby...) sen sängen!

komma på vad jag ska ha på mig imorgon, kanske? klänning? hmm...

Kommentarer
Postat av: sandra

hon ville väl inte vara med längre, i serien alltså. eller så blev hon kickad.


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback