bad dreams & hard work.



ahhh. jag blir så trött på mig själv.
inlåst i min lägenhet med en stukad fot, en hemtenta, ingen mat, stökig omgivning och förjävliga drömmar.

okej.
foten är självförvållat.
hemtentan måste skrivas.
jag skulle dock inte säga nej till att åka och träna ett par timmar som break, men det går ju inte.
jag kan halta mig till ica och handla mat, så det är ju inte extremt farligt.
städning får vänta. men jag stör mig på att det är stökigt och pluggar sämre.
men varför i helvete ska jag drömma om dig?
varför i hela jävla helvetes skit ska du dyka upp och bara röra om allting i mitt huvud?!


gah.

jag behöver koppla av. jag behöver bli klar med tentan och frisk i foten. jag behöver klippa mig på fredag och jag behöver träna. jag behöver gå på konsert på fredag och jag behöver få massage på tisdag.
chilla, lotta.
snart är du där.



jag vill skriva. vackra ord och vackra tankar.
snygga formuleringar och fräna rytmer.
men ingenting kommer ut...


Kommentarer
Postat av: sandra

jag drömde att linus var otrogen, mitt framför ögonen på mig! det var jättehemskt!
synd att du inte bodde lite närmre, då skulle jag minsann komma och städa lite åt dig!

Postat av: lotta

sandra: vad gullig du är! =0) tack, tack!!!

2007-02-21 @ 22:58:55
URL: http://elvin.blogg.se
Postat av: Amanda Nilsson

Jag tänker på dig Lotta! Klart du klarar det där, piece of cake med en vilja som du verkar ha! Och drömmar är aldrig bra, är lite av en expert på det området. Men läs en bok innan du somnar så kanske du istället drömmer om handligen där i...brukar kunna funka för mig, men jag är ganska lättlurad=)

Lycka till med allt!

Kram

2007-02-22 @ 10:09:49
URL: http://aamaandaa.blogg.se
Postat av: Cattis

ja visst är det konstigt att det heter chokladbröd. varför heter det inte chokladkakor bara?utropstecken. det är ju trots allt kakor och inte bröd. hmm. eftersom det bara är stora a som inte fungerar kommer jag nog aldrig använda den andra knappen ändå. men vi får se utropstecken. hmm jag måste säga att jag saknar att inte kunna skriva vanligt utropstecken. hehe

2007-02-22 @ 12:49:43
URL: http://cattise.blogg.se
Postat av: lotta

amanda: tack, tack för tipset! ikväll blir det nog plugg tills jag somnar, så då kanske jag drömmer om det istället - det kanske kan lösa en del problem med frågorna =0P hehe.

2007-02-22 @ 20:01:52
URL: http://elvin.blogg.se
Postat av: Anonym

haha joo jag antar det. jag vill skriva seriöst ibland, men har så svårt att få ner tankarna "på papper" så min blogg handlar mest om mitt supande, haha.

krya på foten lotta. haha halta lotta, är inte det nåt man brukar säga? :D

2007-02-22 @ 21:37:36

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback