donnerstag.



idag var det torsdag.
gick upp klockan nollsex:nollnoll, tredje dagen i rad.
see folks, lotta kan gå upp tidigt om hon bara tvingar sig själv!
även om hon inte kan sova på kvällen och får alldeles för lite sömn.

träna med mika.
friskisar!
klockan åtta entrade vi gymet och svettades en timme.
mer klarar i alla fall inte min otränade kropp av.
än så länge.
hemma vid tio igen - hela dagen kvar!
plock och disk och lunch.
till ikea och få massage!
så underbart.
"jag förstår att du haft och har ont i dina axlar."
haha. tack!
boka ny tid och fika med lite people på jobbet.
hem och vila lite.
middag och tv.
sov i soffan två timmar. blev väckt för trettio minuter sen av telefonen.

imorgon är det samma procedur igen, förutom massagen - buhu.
så det är väl sängen som gäller nu!

bye. bye.


so close.
i'm a coward.


Kommentarer
Postat av: Fia

Helå! Värst vad du tränar då! *nån som får dåligt samvete här framför skärmen* Men jag har varit sjuk länge nu så jag får skylla på det :P Nä, hunden är inte min. Det är min fars fästmös vovve, som jag varit hundvakt åt i veckan. Han är såå söt! Men dock luktar det död drake i munnen på honom som pappa brukar säga. Han har väl fått tandsten gubben (han är 9) hihi. Kram


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback