helgen.



inte skrivit på några dagar nu. inte hunnit.

bowlingen i fredags var grymt kul! det kommer bilder och en liten summering av kvällen, troligtvis imorgon. ska bara pilla in bilderna i datorn.

igår vaknade jag halv tre med ångest för alla pengar jag gladeligen spenderade ute i fredags... ojoj. så jag drog alltså inte med ut, som jag skulle. mamma messade och undrade om jag ville komma hem till familjen och äta paj och se på melodifestivalen med henne och lillasyster. det lät som en bra (och billig) idé, så det gjorde jag!
somnade i soffan hemma i tannefors och vaknade vid ett-tiden. då sov mamma också. så jag fick väcka henne så hon kunde skjutsa hem mig. gulle-mamma!
fick med mig paj hem också så jag hade mat idag, och även till matlåda till universitetet imorgon! kalas!

idag gick jag upp alldeles för sent och fick alldeles för lite gjort.
när klockan närmade sig sju insåg jag att jag var tvungen att plugga. grupparbete. suck.
mail hit och dit och msn och vid elva lade vi ner skiten.
har ju fyra timmar på oss imorgon bitti innan det ska in.

blir en lång dag imorgon.
nio till fyra.
gäsp.

nu blir det lite tv och sen sängen!

sleep tight!

Kommentarer
Postat av: sandra

nu blev jag himla sugen på paj!


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback