hemtenta.



usch.
här sitter jag vid mina föräldrars köksbord, snor trådlöst av brorsan, och jobbar med min hemtenta.
snart klar med en fråga av tre. men jag har (som vanligt) skivit alldeles för mycket. jobbigt. måste banta ner texten rejält!
den ska in på måndag. så bara jag blir klar med en fråga idag, en imorgon och en på torsdag - så hinner jag titta igenom mina svar fredag, lördag och söndag. banta ner och så vidare. det lär behövas. usch, ja.

min fot blir svullen av att jag sitter.
men det är svårt att hålla den högt då jag måste läsa och skriva om vartannat och samtidigt.
det värker också.
men jag vill inte äta mer värktabletter nu. tycker inte om att stoppa i mig en massa.

tror jag och syster ska laga mat snart.
kyckliggryta.
mums.
då får jag en lite paus (den här pausen har jag aldrig tagit. typ...).

ikväll sover jag nog hemma hos mig iallafall.
jag kan gå lite bättre nu.
men å andra sidan pluggar jag nog bättre här.
hemma kommer jag ju på tusen andra saker att göra hela tiden. fast jag inte kan med foten. men att se röran i min lägenhet gör att jag vill städa nu nu nu!
dessutom har de faktiskt mat i kylskåpet här. det är jag inte direkt bortskämd med i gottfridsberg.

undrar vart sally är?
(familjens buskatt.)

sally

Kommentarer
Postat av: Emilia

Oh, lät gott med kycklinggryta. Var evigheter sedan!

Postat av: Amanda Nilsson

Oj, det låter illa det där med foten! Hoppas det blir bättre och lycka till med tentan=) Kram

2007-02-20 @ 16:57:30
URL: http://aamaandaa.blogg.se
Postat av: Fia

Men festar du sönder foten :P Vet någon mer som gjort det *ser oskyldigt ut* Råkade slita sönder ledbandet i foten under en vild fest med ett gäng irländare på ett bord. hehe. Skönt att vara hemma hos mammsen? Härligt att bli ompysslad :D Kyra på dig! Kram

2007-02-20 @ 20:24:21
URL: http://www.fiaia.blogg.se
Postat av: sandra

haha. rätt åt dig att du tar sönder dina fötter! näre rå. men det är faktikst roligt. jag har också skadat mig på fyllan, rätt rejält också minns inte om det var foten eller handen men jag skulle kissa i ett dike och det gick inte så bra. det var när jag vaknade dagen (eftermiddagen) efter som det gjorde helvetesont och var svullet som fan. ajaj.

2007-02-20 @ 23:50:38
URL: http://ollikk.blogg.se
Postat av: tanja

eh.. tänkte fråga en sak om hemtentan... varifrån ska få få fram vad connell vill att manlighetsforskning ska vara? ska det var från de ord renée sa på den enda förläsningen vi hade om ämnet?

2007-02-21 @ 11:06:27

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback