honken 30 år!



GRATTIS HONKEN och TACK för en grym fest i lördags!

kvällen började med fördrink och lite mingel. vi var flera tappra ikea-människor och några barndomskompisar till honken. ett mycket trevligt gäng!
taco-buffé och mycket öl och många drinkar. alldeles för många... haha.

utdelning av ikea-present och sedan blev det efterrätt.

sen drog partyt igång ordentligt!

              

observera här hur nicke gör en johan-look-a-like. jag tycker han lyckats riktigt bra!

    

singstar.
och nej, det gick inte särskilt bra för mig och honken. hehe.

              

det blev vals (jag och helle ska lära nicke inför ett stundande bröllop). marita gjorde dirty dancing-varianten, det vill säga hjälpa nicke då han dansade med helene. att nicke överhuvudtaget tar ett danssteg är framsteg!



sen blev det vanlig dans.

         

    

och varför alla dansade runtruntrunt i ring, kan jag fortfarande inte komma ihåg...
någon som kan påminna mig kanske? någon?

         

helene skaffade sig under kvällen ett par nya bröst, och johan ett par nya skinkor. hmm.


    

vad jag ser eller hör eller gör på denna bilden är ännu oklart.
det var en av de sista bilderna innan min fot pajade - men det hände i alla fall inte här. det var ungefär två timmar senare. men vad gör jag? vad säger pata? varför ser han så finurlig ut? varför är min klänning uppvikt? hade jag kanske bara ramlat? någon som vet? någon?



den fina bilden får avsluta inlägget, med tanke på att det var nog så jag såg ut lite senare. med lite tårar i ögonen dock. hehe.

men en helt grym fest!!! den var faktiskt till och med värd den stukade foten, på sätt och vis!

Kommentarer
Postat av: Kelly

Hello! vilka roliga bilder :)

Du var intresserad av en gubbe? Jag gör på beställning, har gjort flera och fokl har blivit nöjda :-) Vilken färg vill du ha?

Jag har ljusgult, korall-rosa, "knall"-rosa, mörkgrön, silver, guld, rött, o pärlemor-vitt :-)

det är bara att maila mig om du är intresserad! [email protected]

149 + 11 kr frakt kostar de

kram!

Postat av: Cattis

Hej hej(utropstecken). Jag veeet om den andra knappen som du pratar om, men det funkar inte med den heller AAAAA eller JO det gjorde det visst. hehe pinsamt. :P men ovant, jag kommer säkert aldrig lära mig.. vi får väl se(utropstecken) utropstecken fungerar iallafall inte så (HA utropstecken)jag har lite rätt iaf trots att jag är vimsig. nu ska jag sova, det behövs. krams

2007-02-21 @ 21:37:00
URL: http://cattise.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback