kalas ikväll!



ikväll är det kalas.
tessie och "bettan" har blivit tjugo år gamla och det firar de med fest med festivaltema.
tjugo '07, heter festen!
fyndigt tycker jag. eftersom det är år tjugo:nollsju och de fyller tjugo. hihi.
så det är bara att dra fram den gamla hultanjeansen och något skabbigt linne (eller min nya t-shirt kanske), bandanan och flip-flopsen. dricka festivalöl och bara njuta!

just nu värmer jag upp med att se
hultfredsvideon om och om igen.

jobbade idag. slutade halv sju. korven.
så nu ska jag in i duschen (fast jag egentligen inte behöver det, hehe. är det festival så är man skitig!). byta om och se melodifestivalen. det är mest the ark jag vill se. har redan tjuvlyssnat på låten. den låter helt okej. men jag ser fram emot deras uppträdande. ola salo är så sexig på scen!

till melodifestivalen tjuvstartar jag med festivalölen.
bella och company är och tittar på dödshakets musikorkester (andy's band) i motala (rockkarusellen, jag hann inte åka och se dem. snyft. men det går fler tåg och konserter!) och kommer anlända lite senare till festen. så jag tror jag väntar in dem, då jag och bella har presenter att ge tillsammans.
snälla mamma skjutsar mig till vidingsjö.

dusch nu och öl sen!
semester imorgon! hehe. jag planerar bakfyllan i förväg.
smart, eller hur? (med tanke på att våra hemmafester brukar sluta med att man fortfarande bäljar bärs klockan sex-sju på morgonen)
ciao!

Kommentarer
Postat av: Julia

Oooooh! Haha, gud vilket bra tema på en fest! Du, det ska jag föravidare. Nästa fest här bör också ha det temat :D


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback