partaj igen!



ikväll är det kalas igen.
det är ingen mindre än
honken som fyller trettio år.
gammal gubbe.
haha.

idag sov jag alldeles för länge.
sen åkte jag ner till stan.
gå aldrig på systemet halv två en lördag! jag fick köa trettio minuter typ.
tur att jag visste vad jag ville ha i alla fall.

igår fikade jag med jenny på stan.
sen gick vi och fixade present och annat.
jag har gjort ett jättefint födelsedagskort. haha!

nu funderar jag på vad jag ska ha på mig ikväll.
antingen det nya linnet och de svarta jeansen. med svarta ankelboots till.

eller min nya klänning jag köpte igår. izza har en likadan.
jag och jenny var som sagt på stan och när vi var klara hade vi lite tid att döda.
jag sa till jenny: vi går inte in i någon kläd- eller skoaffär!
men jodå! gina fick det bli.
där hängde den där klänningen, som jag tittat på så många gånger men aldrig provat.
den fanns bara i M, bara en kvar. jag provade den och den satt perfekt! förutom över bysten. haha. jag blir planka i den. den var lite väl tight. men det funkar.
jag hade dessutom inte världens bästa bh att prova med, så jag tänkte att jag köper den och provar med lite annat då jag kommer hem. då jag skulle betala frågade jag om de inte hade den i L på ikano-huset, men hon sa att det var den absolut sista i hela stan!
shit. då var jag liksom tvungen att behålla den också. hehe.

så kanske att jag ska ha den. med rosa sidenband, svarta leggings, svarta benvärmare och mina nya fina skor.
eller med svart sidenband, svarta benvärmare, svarta leggings och mina svarta ankelboots. den blir lite mer party då.

jag vet inte.
hjälp?!


17:38
det blev det sistnämnda. benen blev snyggare i högklackat.
det andra är mer casual och funkar alla andra dagar i vår.

Kommentarer
Postat av: Lotta

haha, ditt namn är oxå fint. :D

Postat av: sandra

du är allt en riktig parytjej du!

2007-02-17 @ 22:37:25
URL: http://ollikk.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback