csn-helvete.



det är så jävla mycket papper och kursen är inte registrerad hos varken vhs eller csn och jag har inget antagningsbesked mer än ett mail från administratören som säger att jag är antagen och jag vet inte hur jag ska göra nu och e-legitmationen fungerar inte på grund av detta och jag är less less less.

så.
nu har jag pratat av mig lite. hehe.

min lägenhet är en enda röra.
orkar bara inte.
kläder överallt.
får ta tag i det ikväll. eller nåt.

ska ringa bodil nu och se om hon hade tid att fika idag.
sen blir det fika på stan.
sen hem och pyssla.
om jag orkar.
måste få något i magen också - sushi kanske?

hatar telefonköer - ring nu då! jag har annat att göra än att sitta och vänta!

kotten är irriterad. morr.

Kommentarer
Postat av: Maria

Genusv.2 ??


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback