freezing.



dagens i-landsroblem (eller rättare sagt de två senaste dagarnas i-landsproblem):

jag har inget varmvatten hemma!

har precis klivit ur en iskall dusch. vaknar gör man ju i alla fall. hehe.

kom några snubbar igår kväll och ringde på. kollade vatten i köket och i badrummet.
jag har varmvatten i köket, men inte i badrummet. litelitelite först i handfatet men i duschen finns det inte ens spår av varmvatten. inte ens ljummet. det är i s k a l l t !

de kollade alla husen runt omkring, sa de, försökte komma på vart felet var. igår visste de inte i alla fall.
man kan ju bara hoppas på att de kommer på det snart, för jag vill ta en varm och skön dusch snart!!! har längtat efter det sedan igår.

men man ska väl inte klaga.
i vissa delar av världen finns det inte ens kallt rinnande vatten.

Kommentarer
Postat av: Arne

Det var ju det jag trodde att du tog iskalla duschar, skratt.

2007-01-07 @ 22:48:26

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback