lack of self discipline.



jag borde plugga.
jag måste läsa.
men det går inte.
finns så mycket annat att göra.
hehe.


jag läser genusvetenskap 2 för er som undrade.

igår var jag på liu. stannade och pluggade ett par timmar.
hem.
låren var som kylklampar. sååå kallt.
hem och plugga. laga mat.
vattengympa med fredrik och carro (calle simmade bara - nästa gång ska han med!). så roligt det är! men jobbigt.
det roligaste var att fredrik inte flöt med den där flytgrejen. så gick han upp och pratade med ledaren som sa:
det är för att du har så mycket muskler och för lite fett.

haha. fredrik är för tanig så han flyter inte.
men jag erbjöd honom lite underhudsfett från mig (som snarare flöt som en kork).
så den gången jag går och inte flyter så bra - då är det på rätt väg alltså! haha.

nu ska jag borsta tänderna. sen promenera ner till stan.
kolla runt lite (istället för att plugga), besöka systemet och sen träffa honken vid fem-tiden för att boka bord och banor till ikea-bowlingen nästa vecka. köpa med någon mat hem kanske. orkar inte laga. lat.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback