writer.



hihi. sitter i min soffa med fötterna på bordet och datorn i knät.
känner mig lite som carrie i sex and the city.
om nu bara skrivkrampen kunde släppa förstås.

har så mycket som vill ut men som sitter fast fast fast.
inte vet jag vad heller.
det är mer ett sug eller ett begär av att skriva.
men det vill inte.

det kanske skulle fungera om jag tände en cigarett och drack amerikanskt kaffe eller så.
kaffe kanske. på sin höjd.
men då kanske jag inte kan sova...

jaja. sov ju till halv tre idag så det är inte så konstigt om jag inte kan det i alla fall.

bella åkte nyss. vi har sett på tv och på shrek 2 - finns det en bättre film till en slapp lördagskväll?

Kommentarer
Postat av: sandra

du ska dricka te! det är mer poetiskt! fast när jag skrev som mest körde jag på cola. det tål att drickas en rätt stor mängd av till skillnad från kaffe eller te.

Postat av: Julia

Heh, känner igen det där. Jävla skriv kramp. Hoppas du vaknar upp ur skrivkomat snart :)

2007-01-07 @ 12:37:41
URL: http://oh-julie.blogspot.com

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback