harry potter and the order of the phoenix.



kom nyss hem från stan.
var på bio med rasmus och bella.
harry potter, of course.
besvikelse. usch.
den sämsta av potter-filmerna, helt klart.
men bella är en ängel som bjussar bio då och då - tack gumsan!

igår såg jag the number 23 med jim carrey. den var bra. riktigt bra.
lite förutsägbar, men spännande.
läskig.
i alla fall då jag såg den ensam. i en helt släckt lägenhet.
lite creepy.
jag är lättskrämd.
sort of.


kanondag på jobbet idag!
inte för försäljningen kanske, men för oss. hehe.
hann med allting i tid, och hann med massa extra också.
kanon!
till skillnad från förra veckan...

dessutom får jag lön redan nästa vecka (för två veckor).
great!
då slipper jag låna av mamsen och papsen.
tack och lov.
även om jag får det så känns det så dumt.


nu ska jag leta lägenheter eller nåt och äta upp det som är kvar i godispåsen.

Kommentarer
Postat av: sandra

jag är också lättskrämd, som fasiken!

Postat av: arne

Jag såg en skräckfilm tillsammans med en tjej en gång och plötsligt slocknade ljuset i lägenheten och hon blev jätterädd men det hade bara gått en säkring.

2007-07-18 @ 23:22:00
Postat av: lotta

sandra: jag är ganska cool då jag inte är ensam.
men när jag är ensam... usch =0P



arne: haha, hoppade hon upp i famnen på dig då också? ;0) jag ser skräckfilmer med skräckblandad förtjusning. hatar att blir rädd samtidigt som jag älskar den känslan. men det är ju olika att bli rädd på grund av en film, och att bli rädd på "riktigt"...

2007-07-18 @ 23:25:06
URL: http://elvin.blogg.se
Postat av: Julia

Lotta! vad säger du? Den var väl ändå inte sämst, även om den inte var så bra som jag hade hoppats dpå? Den kändes gasnak hoppig faktiskt.. Synd, men snart kommer boken!!!!!!!!

2007-07-19 @ 20:15:20
URL: http://oh-julie.blogspot.com
Postat av: lotta

Julia: jag tycker faktiskt den var sämst av alla filmer. den slutade så abrupt på något sätt. så många frågor.
jag har faktiskt inte läst böckerna. måste ta tag i det någon gång. men jag vet vad som händer - det har snälla kompisar berättat =0P

2007-07-19 @ 22:36:07
URL: http://elvin.blogg.se
Postat av: Julia

VA?! Har du inte LÄST böckerna?! Inte konstigt då att du satt där med massa frågor snurrande!! Du måste ju läsa dem snarast!
Hehe, jag har nog läst varje bok minst fyra gånger :P

2007-07-20 @ 08:26:25
URL: http://oh-julie.blogspot.com
Postat av: lotta

Julia: nej, jag vet. skäms över det. hehe. mina kompisar har läst alla också. och är helt slukade. så jag måste också. ska låna ihop dem! ska man läsa dem på engelska eller svenska? det förstnämnda va?

2007-07-20 @ 16:19:09
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback