helgen.



det blev en stressig fredag. fast inte till och börja med.

jag var helt inställd på att min massagetid var halv två. men då jag kollade ner i kalendern vid tolv insåg jag att det var halv ett. det blev en snabbdusch och snabbcykling ner till ikea. massagen var däremot underbar.
frukost på mc donalds (det hann jag ju inte med).

in på ikea för att hämta mina jobbarskor som jag behöver på ganymeden.
passade dessutom på att säga upp mig. så om en månad är jag inte längre ikea-anställd! yeah!
fastnade i prat om uppsägningen och fika med kollegorna.

hem och in i duschen.
när jag står i duschen ringer bellas mamma, ingela, som redan står utanför med packad bil och väntar på mig! shit. klockan var då fyra och jag var helt inställd på att vi skulle åka klockan fem, vilket även bella var. ingela kom upp och väntade medans jag klädde på mig och packade en liten väska.
ner till bella och hämta henne.
och sen bar det av till
byggninge! en mycket trevlig helg med blandat väder (mestadels bra)! jag återkommer med bilder därifrån.

kom hem till lägenheten vid halv elva. har dushat bort havet efter badet innan vi åkte. det var inte särskilt varmt, men mitt första dopp för i år!
nu har jag packat upp lite grejer och planerat min fullspäckade vecka lite mer i detalj. mycket jag ska hinna med och fixa när det gäller lägenheten och annat.

så nu får det väl bli sängen för min del. det är ju en jobbdag imorgon.
lite rädd är jag. har ju vant mig vid helt omvänt dygn nu och att inte göra så mycket.
men imorgon drar det igång. jobb till femton varje dag denna vecka, dock börjar jag runt nio.

nästa vecka blir värre, efter vad jag har förstått, då är vi nämligen bara tre (utan vanliga fem) som arbetar. det blir tufft, och då får jag börja jobba vid sju-halv åtta. gäsp.

Kommentarer
Postat av: sandra

jag har inte badat alls i år! skandal ju!

Postat av: Maddis

såna grejer kan liva upp även den tristaste dag. eller ett litet vykort eller ett telefonsamtal från någon man inte hört av på länge. härligt.

2007-07-02 @ 22:37:10
URL: http://maddiss.blogg.se
Postat av: lotta

det var första gången för mig ju! jag är också sen...

2007-07-02 @ 23:47:19
URL: http://elvin.blogg.se
Postat av: Maddis

KTBPA?

2007-07-03 @ 00:38:08
URL: http://maddiss.blogg.se
Postat av: lotta

MEN MADDIS!!!
du är inget äkta backstreet boys-fan om du inte vet vad det betyder!!! ahhh!
Keep The Backstreet Pride Alive!!! =0)
[och ja, jag var kär i nick carter]

2007-07-03 @ 20:57:36
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback