T G i F !



thank god it's friday!

jobba. hem. duscha. systemet, elgiganten, ikea, externlagret, maxi. med mamsen och syrran.
hemma runt tjugoett. laga mat. mika kommer och sällskapar mig över maten. går en sväng till rydskogen och vänder. nu hemma igen. puh.

min soffklädsel fanns inte på ikea. snyft.
jag ville ha den gröna, men den finns visst inte kvar.
istället blev det en sigsta (mycket snyggare på riktigt än på bilden)!



nu ska det packas och det ska ses på film och det ska drickas kaffe och det ska diskas och sovas.
hehe.
min fredagkväll är räddad!

åker nio imorgon bitti och sen blir det fest hela dagen, så jag tar det lugnt ikväll.
även om det finns tre personer som festar i en lägenhet inte långt från min som vill att jag ska komma bort...
hehe, ni vet vilka ni är!


nu ska jag göra någonting med frysta jordgubbar, grädde och florsocker (som bella lärt mig) i min nya blender (likadan som förra, men denna fungerar förhoppningsvis)! mums!


Kommentarer
Postat av: annika

är det en ektorp soffa du har? jag har funderingar på o köpa en ektorp hörnsoffa. vet du nåt om va folk tycker om den?

2007-07-28 @ 14:45:44
Postat av: sandra

den ser fin ut även på bilden. som en soffklädsel liksom =)

Postat av: lotta

annika: japp, det är en ektorp jag har!
jag är jättenöjd, men det verkar som om den ganska snabbt blir nedsutten tyvärr. men den är ju billig - det är ett plus. och lätt att ta av klädsel och tvätta.
däremot är det ju såhär att ikeas soffor inte har någon bra kvalité. så även om de är billiga så behöver man en ny om några år. då kanske det är bättre att satsa på en dyrare soffa som håller bra mycket längre...

sandra: haha, ja precis ;0)

2007-07-30 @ 11:47:28
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback